Allt utom jag

Har just stigit upp hunden har gått ut och gått och ligger och sover . Hästarna har hö och vatten och katterna ha mat och vatten . Jag har inge deta inte någon mat eller något vatten och alla bara sover ....

dagens skall spenderas nu först på morgonen i soffan och se på film. Strax blir det mat dock först när min familj vaknar . Sedan ska de väl utoch sladda ridbanan till ridpasset verkar som man kan rida när som helst molnen är framme = det inte blir så varmt . Sen ska jag fixa någge annat ute ....
Ska nu redigera lite bilder på Seimur och Blakkur och om något blir bra kanske jag laddar upp några ... Vi får se

Kommentarer
Postat av: Malin

I belive I can fly. I belive I can touch the sky! I belive I can... WOAH! -flyger rakt in i ett fönster-



Jag har tråkigt så jag spenderar min fritid på att kommentera dina inlägg helt random. Hoppas att det är okej! :D)

2011-06-05 @ 19:29:50
URL: http://ethiwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0