Aldrig slutar man

Jag har just kommit på att man kommer aldrig att sluta med hästar och man har ju börjat så nu är man fast ... Man gör allt för det små liven och det har jag just gjort min häst har tvättas och nu har jag städat i stallet putsat skaer och stått ute i renget och fullt på vatten imogon lovar det dock sol så då blir jag väl inte så blöt men nog gör man allt ska just hämta Seimur och ta in han natt annars kommer han att vara en blöt klump som är svart
Nu ska jag ut med hunden på promenad

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska kanske börja blogga igen btw! :D Kan du gå in och rösta på vilken färg bloggen ska ha? Har svårt att bestämma mig. ^^

2011-06-13 @ 21:45:03
URL: http://ethiwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0