Underbart!

Tjoooooho!
Jag sitter här nu efter en mycket trevlig ridtur!
Jag och Fanny steg upp klockan 8a gick ut och skulle ta in hästarna i boxen. De fick stå inne och äta hö eftersom vi skulle rida. Så fixa vi alla hökassar och for ner med det med Avanten, då vi samtidigt körde vatten :P
Gunvald va med och "körde" med mejj medan Fanny satt i skopan och skrek, typ! ;)
Japp!
Såå gick vi in efter det och åt frukost. Direkt när jag va klar så gick vi ut och red. Idag så red vi på gräsmattan nere vid Tomtebo... Det gick skit bra och jag hade bestämt mejj för att sätta boots på Blakkur, i galoppen va han som en GUD verkligen! HELT UNDERBART! :D
Han lyssnade på va jag ville och inte stack han alls, det brukar han göra på gräsmatta; bushäst! :P
Haha!
:D
Japp, men han va helt underbar och vi fick lite "publik", kråkorna och småfåglarna. Sen också en och en annan bil och cyklist med då. Hihi! :D

Nä men jag ville bara skriva att min häst va helt underbart fin! Hoppas verkligen att det håller så här!!! :D
Ha de gött alla!
Kramisar
<3 BLAKKUR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0