Rösta

Hemma från stugan var typ första gången för mig som jag var där mer än två minuter. Det var gätte mysigt den är inte använd sedan jag vänta jag var ju inte enns född då så 16 år. allt var såklart jätte smutsigt och så men vi har börjat städa upp allt. Troligen kommer vi attåka imorgon också dit och fixa då kanse jag tar med kamerna och fotar det är så fint runt stugan. Efter som jag älskar att fota blommor och natur så är det ett oltimalt tillfälle för mig att fota. Det kommer säkert en och annan upp efter hand.
Ska också ska jag säga grattis till Anna på Guldponnisarna till första platsen på agria tävlingen.
Också ska alla gå in och rösta Här
Nu ska man redigera alla bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0