Ridpasset idag, CHECK!!

Hejj!
Jag har varit ute och ridit idag redan, klockan 11 gick vi ut och red. De gick super duper bra!
Blakkur och jag fortsätter att kämpa med tölten, det kommer å komma upp en film på oss tror jag, fast han är inte den snyggaste å se på när han töltar. Men han är en töltponni! Blakkur och jag kämpar och kämpar med det! Det har blivit jävligt mkt bättre sen jag köpte honom då han va mkt travtaktig och passaktig = INTE BRA!
Sen så hade han ridskolehals = stel som fan och hög som fan! 
Jepp!
Men ja, filmen kommer om en stund in på bloggen och jag vill förvarna er att jag sitter som ett röppel på filmen för att han bara grisa runt då jag verkligen måste kämpa med honom... Sen så är han int så snygg å se på i tölten.. :) Men han är sötast ändå! <3 När han väl visar sig så är han underbar. Speciellt på travbanan, det är där han är snyggast! :D
Ja, men vi tölta hela lektionen, kämpa för fullt med det då som jag skrev. :)

Bild på oss då! (inte från idag, för att på bilden är det snö ... ;) )
Kramisar
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0