Ridningen

Nu är jag inne ganska torr trots allt . MIn häst har varit exemplarisk och super duktig red på banan och tog lite bilder efter ridpasset som kommer senare. I början var han jätte hög och gick imot men efter ett litet tag blev han bättre och släpte i tölten otroligt bra .Sedan skulle jag se om jag fick han bra i skritten och de gick också men inte riktigt som han brukar. Han var så otroligt hög i formen suck vill ha han i låg form och inte huvudet högt för då sänker han ryggen och glömmer bakdelen. Galoppen gick otroligt bra tog mest och tränade hans balans som håller på bil bättre.
Traven gick som den gick men han gick ner i form någongång så det är en förbättring
Bilder kommer senare för nu ska jag äta och sedan ska jag ner och jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0