Ridningen i morse

Är hemma efter en middag med familjenn på geta bergen :) min hund var hemma under tiden för första gången helt själv gissa vem som grät.
Men i morse så red jag seimur på banan och det gick bra som vanligt han var ju stark till en början. Men släpper efter ett tag och gick super fint sedan det var ganska hårt men han var knappt trött efter åt.Bara svettig och de var ju själv klart de var ju ganska varmt ute. Han har blivit mycket bättre sedan jag börja änväda halsförlängare han är KORT !!!!!!!! Han är super fin nu han går som en kolcka men jag trodde att ja skulle kunnat få bort de att jag inte behövde rida upp ungefär en halv timme.För att han ska gå fin men får väl fortsätta med det nu.
Ska kolla alla tidningar och nyheter som jag vet och även bloggar.
Slänger upp en favorit i repis !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0