Ren heeest! :D

Yeey!
Idag så vakna jag halv 9. Gick upp och såg på tv en stund... Pappa ringde veterinär om vaccin till pollarna. Såå nu ska de i veckan bli vaccinerade... Hoppas jag! :P 
Så efter det så gick jag ut och red på banan. Blakkur och jag öva på tölten, idag igen :P Så han blev svettig för att vi red då de va skit varmt... Typ vid 12-13 tiden... Men han va duktig ändå! :)
Så efter ridningen duschade jag honom, i stallet, med vattenslangen. Gick super duper bra och nu är han fin och ren. Så jag har inte bloggat så hemskt mycket nu för de då, sen så jobbade jag och efter det så for vi på restaurang :)

Men japp, nu har jag typ världens renaste häst. :) 
Så när han gick till hagen fick han sitt fina BOETT täcke på sig, men blommor ;) 

Kramisar
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0