Morrn Morrn!

Igår va vi ju på cirkus. Det va skit kul! Och skit häftigt!!! :D
Nu så har jag just ätit frukost och ska just gå och hoppa i kläder och städa upp mitt rum innan jag börjar jobba. Har rätt mkt jobb idag, har å prismärka en massa saker idag, flera STORA lådor! Mkt jobb.... Tror nog int att man blir klar innan vi stänger; men jaa, då har man ju en dag imorrn med.
Idag så ska Fanny och jag laga middag själva och rida. Kanske det kommer upp lite bilder, om vi orkar fota. Hehe ;) 
Får se lite va som kommer upp hit! Såå mamma och pappa far iväg till Sverige för å shoppa lite till stugan och till oss, mat till hästarna och en massa oljor. 

Såå fullt upp idag!
Ha de bra alla!

Kramisar
<3Blakkur gull!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: tack så mycket :)

2011-07-09 @ 11:17:33
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0