Mkt text här då!

Japp!
Nu e jag en riktig bonde! ;)  Hihi!!!
Jag har idag ridit min lilla ponni på banan. Vi red med gjord och stigbyglar, alltså utan sadel. Det gick mkt bra! Tölten blir bättre och bättre, mjukare och mjukare! Mycket kul!!! :D
Han blev svettig och trött, stackars häst. Och jag behöver verkligen duscha honom ordentligt nu nåt, han är ju svart för fan!? :O ;) :P 

Hehe!
Jepp, men nu så hoppas jag också att det har gått bra för Jenny idag när hon har tävlar i Sverige me Mumin! :D
Får väl höra sen hur de gick ;) 

Snart så är de ÅM, tiden bara rinner iväg nu! SHIT POMMES-FRITES! ;) Ska va me nu iår och jag hoppas att de blir nåt nu med!!! KOM IGEN ALLA! Ni får även från Sverige komma hit och tävla. Det är roligare ju mera det är!!! :) 
Blakkur och jag ska jobba med att få tölten super duper fin. Men de tar nog ett lååångt tag. Men jepp! Det ska bli kul me ÅM, ska anmäla mejj med.. Tror att jag tälvar V5 då med ;) För första gången me Blakkur, kul! :) 

Jepp!
Men nu så sitter jag här och bloggar då, hoppas att det inte blir nå oväder i natt bara! :/ Har varit lite dålig idag och inte mockat bort den lilla skiten Blakkur ha skitit i boxen. Såå hoppas att de int blir!!!!! :P 

Kramisar alla!
<3
Bild från när vi va å träna på travbanan :)

Kommentarer
Postat av: Nina Timmerfors

Fint ekipage! :)

2011-07-18 @ 21:41:17
URL: http://isbitarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0