Header?

Tjo alla!
Jaa, jag och Fanny har lite problem....
Vi vet inte hur våran nya header ska se ut. Så vi skulle vilja att det va nån som skicka in nån kuliger header till oss på mejlen, ni som gör en som vi tycker om kommer å bli länkad i ett inlägg vilken header vi valde.
Men ja, så om ni har tid så kan ni göra en åt oss! Då blir vi JÄTTE glada!!! :D
Ni kan om ni vill ha lite bilder till: Mejla oss på [email protected]

Hjälp oss gärna, :) ! 
Kramisar
<3
Fanny och jag då :) När hon konfirmerade sig sommaren 2010. Stora syster och lilla syster <3
KRAMISAR
<3

Kommentarer
Postat av: Friday

Sv: Ja d tycker nog jag också! Ingen ska berätta för en vad man ska skriva om på SIN blogg! Skönt att någon håller med mig iaf :))

2011-07-07 @ 15:20:27
URL: http://ishestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0