God morgon

Idag så vakna jag 8a för att jag hörde att de spöregna. Jag gick upp och satte på mig mina kläder för att gå ut efter min häst, han hade täcket på sig, stackarn! :( 
När jag kom till hagen så va han jätte blöt och hade sitt BOETT täcke på sig så han såg ut som en dränkt katt elr nåt... :S 
Stackars häst! 
Men jag tog in han i boxen så nu borde han ha det mkt bra där. Ska väl snart gå och äta frukost och sedan rida tror jag! Idag ska vi ha loppisen öppen och jobba, de tror jag med. Så de blir inte mkt bloggande här. Fanny, som ni kanske ha märkt, har inte bloggat här på länge. För att hennes dator är sönder och ska in till MKAB nån gång nu... Den har nå fel, så hon har inte kunnat blogga då. Men jag hoppas och tror att hon snart kommer tillbaka och bloggar :) 

Jo just de, imorrn är de RockOff! Då vi ska äta där vid 19 tiden och sen blire September <3 :D

Ha de bra!
Kramisar
<3

Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv; ja hästbloggar blir ju allt mer vanligt i bloggvärlden! :)

Tack så mycket, alltid roligt när folk tycker om bloggen! :D

2011-07-21 @ 12:27:43
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv. Jaaa! :') haha då får du gå omkring och va snygg med ett hett rött märke på kinden ;) haha kram! :)<3

2011-07-21 @ 21:47:48
URL: http://ceeww.blogg.se/
Postat av: Moa

okej, jag får se hur dom är i hantering och vem jag fastnar för osv.. men tack för förlaget ;)

2011-07-21 @ 23:11:12
URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0