God morgon folket!

Tjo på er alla!
Jag ska precis ut och rida nu när det har slutat regna.... :P 
Jaa, ni alla kanske märkte att det åska och regna i morse sjukt mkt... Klockan 6 vaknade jag och gick efter hästarna, de fick komma in till boxarna med lite hö. :) 
Blakkur va livrädd, vet inte varför men han ville inte gå in själv så det slutade med att jag fick springa efter en havrehink och gå sakta emot honom med en grimma i handen. Då kom han fram men han va fortfarande lite rädd... :/ Stackars ponni! :( 
Japp, men när jag väl fick fast honom så gick vi in till boxen där det fanns hö. Seimur verkade också lite små rädd men han gick in ändå i boxen, för det fanns ju hö där.... Och alla vet att Seimur från Stenholmen BARA tänker på MAT hela tiden :P Hihi!
Men det va ungefär klockan 6. Så gick jag in och tänkte ääh, men vafan jag kan väl gå och duscha nu när jag ändå är helt dyngsur :P Såå jag hoppade in i en varm dusch :) Det va jävligt skönt. Efter det så gick jag och la mejj igen, då vakna jag 10 och nu sitter jag här. Har just ätit middag och ska precis ut och rida min lilla ponni :) 

Jag ska väl också prata lite efter det me mamma och pappa hur det blir med IQ sadeln, ju snabbare jag får det desto bättre! :) Jag ska ju betala den helt själv då men jag tänkte sälja den andra Karslundsadeln, Kariflex. Så om någon vill ha en mycket välbevarad Kariflex Karslund sadel så är det bara å höra av sig! :) 
Kan nog fota den sen nån gång om de finns intresse men jaa, om ni vet nån som vill ha en fin och välbevarad Karslund sadel så är det bara å höra av er! :) 
(Jag tror att det inte heller blir så jävla mkt pengar men ändå)

:D

Kramisar
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0