Båda hästarna ridna! :D

Japp! I morse va jag duktig!
Red båda hästarna innan 12.30.
Först så gick jag efter de båda, då min lilla ponni kom direkt och ville in. Medan Seimur, Seimur från Stenholmen, va längst ner... Typ... Morr!
Men ja, sen tog jag in dem och började me Blakkur. Vi red på banan så att Seimur kunde se oss.... Så vi övade på traven idag, i volt. Det gick mycket bra! :) Han va mycket fin och lyssnade. Jag kände precis när han började lunga ner sig och det va typ underbar trav efter det. Hehe ;) 
Sen så red jag Seimur... Vi övade på galoppen idag. Han brukar ha lite dålig balans men idag gick det super! :) 
Fanny mådde lite dåligt så hon red inte. Men när jag va klar så va jag så jävla svettig... Fy fan!
Jag gick in och nu ser jag på Johan Falk med en liten påse Nacho Chips ;) 
Idag så är vi lediga... Så de blir väl lite senare å fara ut till stugan och kanske simma i poolen ;)

Så ha de bra!
Kramisar
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0