Asså. Jag lever!

Hej alla!
Jag är skit lessen för att jag inte har bloggat.... Det är för att detta är ju en blogg där vi skriver om hästar och annat inom ridsporten. Och jag har då inte bloggat för att jag inte har ridit. För att jag har ju PLICA heter det i knäet då de vissa dagar inte alls går å rida :( Det är inte kul! Men jaaa, de går nog å operera bort men jag vill kunna gå sen.. Och inte halta hela livet eller flera månader :/

SÅ, därför har jag icke bloggat!!!
Sen är de också för att jag också inte ha haft lust heller... Det är RockOff då man har ganska mycket å göra på dagarna innan man ska duscha, välja kläder, sminka sig... Packa väskan, äta middag och sedan köra in till stan.. Jag övningskör nu så de tar den tid det tar :) 

Btw.. Idag så har jag inte heller ridit för att jag har nu ont i höften.. Ibland känns de som om den nästan "hoppar" ur led på nå sett, weird!??? :O Men så är det. Så vi har idag varit runt typ halva Åland å övningskört i ungefär 3 timmar. PUHH! = en trött Matilda här! Så inge RockOff för mejj ikväll, ska se på filmer och se hur de går för Fanny med designen på bloggen.. Som ni kanske ser så håller hon på me en massa :P :) 
Men ja, ha de bäst!
Kramisar
<3
Lilla Blakkur som ser ut å sova på bilden ;) Efter ett mycket hårt ridpass i vintras! :D Sötis hästin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0