Äntligen!

HEJ!
Äntligen så kan jag skriva ett inlägg om ridningen! Och för att jag har tid nu med å blogga. Men japp! Idag så vakna jag ungefär 8 då de small till riktigt ordentligt. Då va det åskan... Jag gick ner å såg på tv. Titta ut genom fönstret och då va de inge regn eller sånt, tänkte då att de sku gå över. Men mitt i allt så kom det JÄVLIGT mycket regn. SATAN! Min häst har sitt Boett eksem täcke, vitt, på sig och han går och rullar sig... NEJJ! De va så jag tänkte då. Men jag och pappa gick efter dem och satte in pollarna i boxarna. Tog av täcket och han hade inte lyckats skita ner de så mkt, tur!!! 
Sen gick jag in och åt då. När solen hade kommit fram igen så gick vi ut och red. Det gick skit bra!
Fanny red efter mig så jag va helt själv me Blakkur på banan idag, skönt! Vi red ganska länge upp då, i skritt. Så trava vi mkt på volten, han har blivit så stel nu när han ha fått gått ledigt och töltat mkt.... :/ Men de gick bra sen när vi fick det! Underbara häst! <3 Snart kommer nog min sadel hit å, borde komma NU tkr jag. För imorrn är de fredag och då ha de tagit en vka för den och det är lite läänge tkr jag då, :) 
JEPP!
Efter ridningen så jobba jag, kom just upp från jobbet och hoppade i duschen. Ska iväg på RockOff ikväll igen :) PEPPA THE ARK då! ;) Hahha :D elr så int........
Men ja, ska se på de i alla fall! :P Så ska jag gå och klä på mig nu och fixa iordning allt, ikväll ska vi äta på Arken Garden också så det ska bli najjs! :) Så ska jag nu också gå ner med hö till min polle!
Bye!
Kramisar
<3

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej tjejen. Söt blogg!

Du har ingen lust att slänga in en fråga i min frågestund elr? :) kramar

2011-07-28 @ 19:12:52
URL: http://ensommarflickas.blogg.se/
Postat av: Malin

Har ett erbjudande till alla Er som deltog i tävlingen om att vinna ett schabrak från Kyro Riding Gear. Här är en länk; http://kyro.blogg.se/2011/july/erbjudande.html



MVH Malin

2011-07-28 @ 19:23:56
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; Haha, ja. :D Är så mycket roligare när man är flera dessutom.

2011-07-29 @ 00:33:36
URL: http://ethiwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0