STORM!

Hejsan!
Jag slutade redan 11 i skolan idag men kom hem vid 13.30 så jag gick ut och red hästarna då. Det gick nog helt ok och Seimur har haft nu på sig täcke så han är vit och inte en Blakkur-kopia typ..! :P Men jag började med Seimur, eftersom han testar och jag ville inte precis vara trött och frusiger när jag hoppar upp på honom. Men för att riskera å bli så trött så red jag ut i skogen, då Blakkur väntade i hagen/lösdriften. Det gick helt ok som sagt, busheppen! :D Blakkur va som han brukar men de va liite läskigt då de kom kvistar flygandes på gräsmattan hit och dit... FJOLL! Men de gick bra! De blåser ju skit mkt, och ibland kommer de lite regn så får väl se hur de ser ut ute när man stiger utanför dörren imorrn bitti... 

Så de va väl de jag ville skriva! Nu så ska jag sova!
KRAMISAR
<3

Kommentarer
Postat av: elise

sv; du får hålla ögonen öppna så kanske du och fanny kommer med =D

2011-12-01 @ 20:46:47
URL: http://eliwse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0