Har varit jätte dåliga här nu!

Jag vet inte riktigt varför men vi har bara inte orkat tror jag....

Jag sitter nu i skolan och kollar runt på internet... Blir ingen ridning idag då jag kommer stanna kvar i stan och efter det fara till Bodil och Kytte då det är Bodil som fyller år. MEN NOG OM DET!

Jag har ju nu ridit Blakkur och tänkt bara skriva något litet kort om det här då, Blakkur har blivit så fin! Jag verkligen älskar honom mera nu. Han är en busig liten ponny men det är ju bara såå sött! Han myser annars runt i hagen så när han får ridas så blir han toppen glad! :D SÖTT! I fredags när jag red honom typ halv 8 på kvällen så va de KALLT, men han skötte sig ok, inte det bästa med ändå helt okej. Han busa och passade bara i galoppen
:( Det är inte kul för då kan han snart igen bara passa... och inte galoppera, så de får vi jobba på! NU VILL BÅDE JAG OCH BLAKKUR ATT DET SKA KOMMA SNÖ! :D Det vill jag verkligen! :) Mysigt med snö <3 Speciellt när man ser hur glad hästen blir då :) Fast det som är jobbigt är då det blir snö på ryggen och sen så smälter det och sen så fryser det på igen.... => IS! :( Men det är så det är med islandshästar, inga täcken här inte!

Nu så ska jag dra! Men ha de så bra så hörs vi senare!
KRAM
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0