Har beställt!

Va för typ en vecka sedan till Mickis Häst och Fritid. Fanny hade sagt att de fanns utebyxor, vinter, med extra långa ben. JAG: Yeeey! Gick dit och provade en M, men kände att jag skulle vilja prova L med då de kanske har lite mera "andrum"... Såå de kommer väl snart. Hoppas bara att de är här tills helgen, då vi ska kanske på marknad då... Sku vara toppen, = fryser inte. Yeaaaah!! Längtar till de kommer men om jag orkar och hinner så kanske jag går dit idag och frågar om de har kommit. :) Kan ju inte ha halare som alla andra så mina ben är längre än min överkropp, det är jobbigt kan jag säga er... Svårt med att köpa byxor överhuvudtaget. Men nog om det.  
Hörs senare!! Kommer nog å blogga lite till idag eftersom jag har rätt så mycket hål och sånt. :)
 
 
BTW! Är det någon som har såna här? Gillar ni dem???? :)



Ha en bra dag så hörs vi senare!
Kramisar
<3


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har ett par sådanna! Dom är jätte bra tycker jag :)

2011-12-15 @ 16:08:59
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0