Skola

Det är tre timmar och 38 minuter sedan jag skerv ett inlägg senast jag kolla på resten en vecka sedan de andra.
Men nu ska jag börja om på ny kula jag måste få igång hjärnan innan skolan. Så ni kan räkna med att jag kommer att försöka skriva så mycket som möjligt. Skolan bröjar om en vecka drygt och jag ser lite fram imot att få börja lusse men sedan är de att lusse är en skola så efter en vecka vill jag väl ha höstlov. Nej jag har absolut inget imot att gå i skola .Fakstisk om man tänker efter så är de ganska bra att gå där men de tar en så långt tid även på fritiden då man vill vad heter de nu jo ha fritid .

Vissa tycker att skolan är en pest men ingen har någonsin tänkt om jag inte gick i skolan var skulle jag vara då . Savret på det är såklart Ingenstans man behöver skolan för att kunna BLOGGA omg !!!!! jag älskar skolan utan den skulle inte jag kunna blogga tur att den snart börjar igen.

Verkligen ett ganska onödigt inlägg men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0