Tömkörning

Hej!
Igår så blev det ingen ridning för min del. Jag va så sjuk så jag fick vila i stället. Fanny tömkörde Blakkur, gick ut och titta lite och såg hur jäkla roligt han tyckte att det va! ^^ Gulliga häst <3 
Han bara trava och va så glad, då va han verkligen känslig och lyssnade verkligen på Fanny då hon använde rösten hela tiden, gulliga häst <3 :D Haha! Jepp, men han va så fin och inte alls va stel som han brukar vara, detta är nåt som vi ska börja med! :)
Fanny tyckte att jag hellre skulle tömköra honom än att longera :P Såå jag får väl se!

Gulliga häst!!!!!! :D <3
Kramisar
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh tömköra är svinkul ju :D

du får krya på dej^^

2011-08-15 @ 12:21:08
URL: http://falleryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0