Ridpasset...

... idag gick helt ok. Jag har förskylning och pollenallergi idag då jag inte orkade rida på banan, Blakkur och jag red ut en 30 minuters runda och kollade på vad pappa hade sågat ner och hur han hade bräddat vägen m.m.
Det blir riktigt snyggt! :D
Så Blakkur och jag hade Seimurs sadel då min inte ha kommit ännu, men tro mej sadeln är VÄRD att vänta på! :D
YEEY! Alltså ;)
Haha!
Sen så tog vi ett gammalt träns som vi fick när vi köpte Seimur, det är lite dåligt mot våra nya men de duger till uteritt och då det inte är nån speciellt seriös ridning. Så de va varmt då jag hade polotröja och en väst, hade sjukt ont i halsen. Blakkur va så duktig, det är han ALLTID när man rider ut, men idag va de lite extra! :)
Han blev lite rädd åt de ena och andra som han brukar ibland. Men de är bara småsaker.... Nästa vka nåt så ska vi till travbanan och träna, då när jag har fått sadeln. Då jag också ska fråga om pappa eller Fanny kan filma! Skulle ni vilja se nån film på oss när vi rider? :) Säkert... Haha!!! :D
Ha de bra!
<3
____________________________________________________________________________________________

Riktigt gammal bild på Blakkur och jag i Tranvik
_____________________________________________________________________________________________

Kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0