Ridpasset gick TOPPEN! :D

Tjohoo alla glada!
Jag är skit glad och nöjd för att idag när jag red Blakkur gick det toppen bra! :)
Han va jätte duktig i tölten och jag LÄGNTAR tills min sadel kommer! Den har blivit lite försenad såå att jag hoppas på att få den nästa vka så att jag kan anmäla mej till ÅM!

Ja, igår så red jag rätt sent så jag bloggade inte efter det. DÅLIGT, jag vet. Men jag ska skriva lite om de då med. Blakkur och jag hade hela ridbanan för oss själva då Seimur inte kunde ridas, så klumpig som han är så hade han stigit på sig själv... NOT SO GOOD! :(
Men vi pysslade om honom och så fick han vila. Men Fanny kom upp och satte sig i mitten på en pall och hade lite lektion för mejj :) Det gick SKIT BRA! :D
YeeY!
Blakkurs tölt va underbar! Då vi börja med att jobba från marken och sedan va jag uppe på ryggen... Vi gick i volt och flytta ut bakdelen, skänkelvikning, använda vikten för att göra volten mindre och större. Ja, det gick jätte bra i tölten. Traven är alltid bra! :) Så galoppen så hade vi våra bommar då, det gick lite sämre mot allt annat, men vi ska öva på det :)

Imorrn så ska Fanny och jag rida ut har vi bestämt. Tror nog att det blir på kvällen till ängsvägarna :) Kul, galopp! Hahah! Nej men nu så ska jag göra nåt annat!

Kramisar
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0