MYS ridtur!

Tjo!
Har just varit ute och ridit barbacka på Blakkur ut i skogen en halv timme. De va så mysigt! :D Fanny red med sadeln först så att Blakkur gull inte sku bli rädd för nåt och skutta åt sidan så att jag sku flyga av. Jag är jätte dålig på sånt för att i mitt liv har jag typ alltid ridit så söta och fina hästar som aldrig har bockat! 
Hehe :P
Men jaa, int är de så illa å flyga av men ändå! :P
Nu så är de söndag då och jag ska lägga upp schemat för denna vka för her här på bloggen, får ta och bråka lite me paint tror jag ^^
Elr va tkr ni, joo de blir nog säkert skit bra!! XD
Ne nu så ska jag fortsätta med mina läxor, kram!
<3
Lite ful bild från hästryggen ^^

Kommentarer
Postat av: elise

sv till fanny: hehe, zack var/är ganska stadig, bellis däremot är skumpig som fan! skulle jag galoppera på henne barbacka skulle jag ligga i backen!

2011-08-22 @ 19:55:15
URL: http://eliwse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0