Igår kväll...

... va jag ute och red Blakkur. Vi övade på volt en massa olika övningar där. :) Men tölten övade vi också på, gick helt OK. Ska nog när jag har fått sadeln fara till travbanan och träna där lite mera ;) JAG red men min hjälm också, så skön. Den andra jag hade klämde så mycket på huvudet och passa mejj inte riktigt! :( 
Men nu har jag en ny!
:D
Fanny red inte utan longera Seimur, det gick nog också bra, han va lika busig som vanligt! 

Idag så börjar jag skolan 9.30 typ så jag far in till skolan då :) Mamma skjutsar mejj! Nejj men ha det bra!

Kramisar
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; jag kopierade svaret också, för hon hade "svarat" på myterna ^^

kram

2011-08-17 @ 17:19:43
URL: http://falleryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Kul att Ni älskar min blogg. Jag följer eran med men kanske inte är bäst på att kommentera :P

2011-08-17 @ 20:01:28
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0