FIT FOR FIGHT!

HEJ!
Jag sitter nu i Fannys rum och tittar på när hon städar, hehe!
Jag håller på å bli frisk och imorrn så börjar allvaret då skolan börjar, fast ja int riktigt utan på tisdag egentligen. Men jag ska hjälpa min lilla syster till skolan och visa henne och sedan hjälpa henne köpa böcker. :) 
Haha!
;) 
MEN japp! Jag börjar bli frisk. Det är ungefär 4 veckor till ÅM. OMG! Asså jag har ju inte kunnat rida alls nu på typ hela vkan då jag ha vart sjuk! :( Men nu ikväll då jävlar! Haha, ne men int riktigt men jag ska rida eller longera Blakkur då, kanske de blir longering först nu ! :P För att det är bra å kolla hur pigg och glad han e. Jag kanske fotar lite! 
Sku behöva visa er lite bilder och sånt nu :P
Hha!

Sen så ska jag börja med yogan igen och gå ut och gå/ springa... Sen är det bra att vi har köpt en gå- och springmaskin/ rullband så när de inte går att springa längre så kan man göra det inne! ;) 
Så ska man göra situps och sånt med :)
Haha!

Men nu så ska jag slöa lite mera och sen så ska jag väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0