DEN HAR KOMMIT! :D

Yeey!
Asså idag vid 3 tiden ringde mamma hem och sa att Linda hade kommit med min sadel till Syrrans. Dock så har jag inte fått sadelgjorden eller sadelskyddet men de kommer när de kommer. Jag har ju hemma så att de är ingen panik direkt. 
Idag så sluta jag halv 10 så jag va redan hemma 11. Då jag såg på tv och så kom Fanny hem då hon inte mådde bra. Men jag gick ut och red hästarna en stund typ en kvart var... Skritta bara lite. Men sen så duscha jag hästen och alla hans saker :P De gick toppen! (Y) Hihi! Så nu är han ren och fin! Men jag red igen ikväll efter middagen med nya sadeln, passar så bra! :D Yeey!

Så nu jäklar blir de å fara till travbanan och träna och sånt då till ÅM! :) 

Ha de bra!
Kram
<3

Kommentarer
Postat av: maddhpaddh

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) Kramis

2011-08-24 @ 18:15:49
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0