BAM!

Nu e jag och Fanny anmälda till ÅM, jag anmälde henne! IIIIH! De ska bli kul, för första gången ska Blakkur och jag tävla V5. Hoppas att galoppen håller sig! :P 
Japp! Jag är jävligt pepp och ÅM, HERE I COME! Blakkur ska vara på top och det ska jag med va! :) 

Vill ni va med, ni får komma från Sverige! Det är bara roligt om de blir fler och fler! :D Snälla om ni vill vara med så här kan ni gå in så hittar ni anmälningsblanketten och tävlingspropositionen. ALENSKÚR
SÅ nu är vi där och ska tävla, känner mej riktigt pepp på det! :D Bara jag får min sadel tills dess då ..... Nu börjar jag tröttna men hoppas att den kommer nästa vka!

Kramisar
<3

Kommentarer
Postat av: Cia

Sv; tack! :')

2011-08-10 @ 19:26:07
URL: http://ciajonasson.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

I wish! Har ingen häst. -.- Men den dagen jag har en häst och hunnit träna ska ni se upp. ;)

2011-08-10 @ 21:37:49
URL: http://ethiwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0