Asså... Om detta dåliga bloggande......

... så har vi helt enkelt inte riktigt tid. Fanny och jag går på skolan på dagarna och kommer hem sent sen ut och rida direkt och efter det göra läxorna. Jaa, det är rätt mycket men jag försöker nog blogga lite jag. Hihi!
Japp men tack för alla kommentarer och det är roligt att ni kommenterar! :) Haha! Jag brukar vara duktig å svara på era men ibland så orkar man inte ^^

Ikväll så blir det ingen ridning då vi ska på "invigning" klockan 6. Så jag far inte ens hem efter skolan utan far till mammas jobb och väntar på henne tills hon har slutat jobbat :)
Men igår så red jag, det gick nog helt ok, Blakkur är fortfarande stel som en stock men det ska vi träna bort... Jag väntar bara ännu på min sadel... :/ NÄR nu den kommer då så ska vi sätta igång ännu mera!

Nu är jag i skolan och börjar först 11. Så jag ska göra lite läxor och sedan gå ut med Janina på stan!! :) Vi ska gå och glo lite ^^

Ha de bra!
KRAM
<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: hon är halt :-(

2011-08-18 @ 23:02:05
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0